Služby pronájmu kanceláře

undefined Nejen že se Vaše firma bude moci pochlubit prestižní adresou v obchodním rejstříku, ale naše kancelář nabízí veškerý komfort pro Vaše podnikání. Zahrnuje správu pošty, telefonátů a administrace. Naše kancelář pro Vás zařídí to, co právě potřebujete.

Kromě toho máte k dispozici plně vybavené kanceláře a zasedací místnosti, které si můžete pronajmout dle svého přání třeba jen na jednu hodinu.

Vyřizování pošty

Veškerá došlá pošta bude u nás uložena a informujeme Vás o ní e-mailem či prostřednictvím telefonu. Dle Vašich instrukcí mohou být zásilky uschovány a připraveny k osobnímu vyzvednutí nebo přeposlání (jednou týdně či jednou měsíčně), popřípadě skenovány a jejich obsah zaslán e-mailem. Pokud využijete našich služeb, budete mít svou poštu neustále pod kontrolou a přitom se nemusíte o nic starat.

Správa telefonních hovorů

Naše kancelář zaměstnává profesionální telefonní operátorky, které na základě Vašich instrukcí budou přijímat všechny telefonní hovory, odpovídat na ně, zaznamenávat vzkazy a informovat Vás o nich opět telefonicky či e-mailem. Nenechte se rušit od práce zvoněním telefonu!

Administrativní služby

Za minimální náklady můžete nechat spravovat svou administrativu profesionálním a vyškoleným personálem. Pokud potřebujete zařídit oskenování nebo okopírování dokumentů, zajistit překlad, fakturaci, objednat službu nebo jiné administrativní práce, naše kancelář je tu stále pro Vás.

Využití kanceláře a zasedací místnosti

Kdykoli můžete prostory kanceláře využít na schůzku nebo prezentaci pro své klienty. Stačí předem rezervovat vybranou místnost a udat počet hodin pronájmu. Prostory jsou moderně zařízené a disponují moderní technikou. Naše kancelář nabízí plně funkční pracovní prostředí a zároveň působí opravdu profesionálně a luxusně. K tomu je samozřejmě personál naší kanceláře připraven být Vám pravou rukou a zajistit pro Vaše hosty občerstvení, okopírovat materiály a podobně. Uděláte tak skvělý dojem na každého, koho budete chtít přivést!